http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Jumaat, 24 Februari 2012

pertemuan & perpisahan

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Andai sudah tiba masanya berpisah jua. Sama ada masa yang memisahkan kita atau pun maut. Kita pasti akan berpisah...
Dan aku juga pernah melaluinya. Amat perit apabila berpisah. Namun, aku tetap tabahkan diri demi masa depan aku dan kerjaya aku.

Cuma di ingatkan sekiranya pasangan apa sekali pun, kalau dah berpisah itu, hadapilah dengan tenang. Sapa yang nak berpisah kan? Kita hanya mampu merancang, ALLAH yang menentukan segalanya. Pasti ada hikmah di sebaliknya. Banyak kan berdoa pada ALLAH, permudahkan perjalan kita.

Namun disebalik perpisahan yang kita hadapi pati ada hikmahnya. ALLAH adakan perpisahan itu adalah untuk menguji kita. Setakat mana kesabaran kita. ALLAH x akan uji hambanya melebihi kemampuan hambanya. ALLAH maha adil. Mungkin kalau kita terlalu bhgia, kita x ingatkan DIA, DIA adakan perpisahan untuk kita mengingatiNYA.

THANKS SUDI BACE N JENGUK..PEACE..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan